Tarapoto dag 3

30 april 2019 - Sauce, Peru

Vanmorgen om 07.15 ontbijten met  chirozoworst  en eieren en veel vers fruit we hebben ook laten zien wat wij op brood eten hagelslag en gekleurde muisjes

Om 08.00 stonden de motortaxis klaar om ons naar het ontmoetingsplaats te brengen voor 2 Peruaanse sol  ongeveer 0.85 eurocent

Hier stond iedereen te wachten op ons hup de bus in voor een lange bus trip van 1 uur de wegen waren niet verhard maar erg kleiachtig

Als tussenstop een veerboot overtocht om hierna nog een half uur te rijden

Toen we in het stadje Sauce aankwamen stond voor een gemotoriseerd kano klaar om ons over de Blauwe Laguun naar ons lunchplek en zwem activiteit te brengen een groot gedeelte van onze groep ging nog een tochtje over de laguun maken nu deze keer met zwemvesten aan

Hier hebben we nog lekker gezwommen en leeg een lunch van kipfile bieten salade en schijf aardappels ze hadden geen cappuccino dus hebben Marc en sylvia maar een pisco sour genomen om 16.00 uur terug

Om 20.00 uur hadden we bij onze gasten een heerlijke dinner deze bestond uit rijst en ham blokjes en als toetje rode druivenijs UvA

1. Kees Nagelkerke:
    Een mooie ervaring .
  2. Jpm Vos blankers:
    30 april 2019
    Jee wat een prachtige dag en ervaring is dat wat romantisch bleu lagune gr
  3. Mike en jo:
    30 april 2019
    Klikt weer als een geslaagde reis.
    Xx jo mike