Dag 4 lima

26 april 2019 - Lima, Peru

Vandaag om 07.30 uur weg om de historische stad Lima te bezoeken

Als eerste bezochten we de kerk of san pedro, cathedra of Lima, archbishop's palace.

Hierna een rondleiding in gouvernement palace. Hier mochten we geen foto nemen

Tijdens het wisselen van de wacht waren er demonstraties en werd het plein leeg geveegd er reed zelfs een spuitwagen voor als het uit de hand zou lopen dus het wisselen van de wacht heeft niemand kunnen zien alleen de muziekkorps achter de hekken

Lunch in restaurant La Muralla deze bestond uit pisco sour en buffet van lokale Peruaanse producten het was erg lekker

San Francisco  kerk en de catacombendeze was helaas gesloten in de middag

Plaza San Martin  bezoek aan hotel Bolivar hier zijn vele bekende filmsterren wezen logeren Clark gable. Walt  Disney.

Hier koffie en thee gedronken

Het San Marcos Universiteit het was in de eerste instantie een opleiding school voor jongens die in opleiding ging en als priester nu is het een museum

Als afsluiting bieden wij onze gastgevers een dinner aan in José Antonio's restaurant de hele avond werd gelachen en gegeten en veel pisco sour  gedronken op het einde kregen we allemaal een glazen lama als herdenking aan lima