Dag 2

24 april 2019 - El Agustino, Peru

Vandaag een heerlijk fruit ontbijt gehad en lekkere warme broodjes

Om 09.00 uur vertrokken we naar onze ontmoetingsplaats voor een druk program

We worden de gehele dag van a naar b gereden met een mini busje

Het verkeer rijd links en rechts van je over de gehele rijstrook wilt men er langs dan hard en lang toeteren

Vandaag verblijven we i  het district pueblo mij de

We gaan vandaag het larco museum bezoeken hierin zij  leuke beeldjes te bezichtigen in Peru heeft men veel erotische beeldjes

In het museum  genoten we ook van een heerlijke lunch kaas loempia en rundvlees met aardappelpuree en salade en als toetje een Peruaanse vrucht als mousse

Hierna zouden we de huaca pucilana gaan bekijken dit zijn kleine piramides in het midden van de stad helaas was deze gesloten en  mochten we er  met in maar wij Hollanders vriendelijk dreigend mochten tot de gele lijn toch nog even foto's maken

Als alternatief naar een indien marker gegaan

'S avonds hadden we een welcomes dinner bij een van onze gasten thuis en oom hier weer eten en drinken van het lokale voedsel en drank

Hier kregen we allemaal een warme alpaca sjaal