Tarapoto dag 2

29 april 2019 - Tarapoto, Peru

Het ontbijt in tarapoto bestaat uit fruit en yoghurt brood en koffie

Om 08.00 uur vertrek met de motorkar voor de groep ontmoeting

We moesten onze badkleding meenemen we gingen zwemmen bij de waterval

De bus vertrok op tijd en tegen in een half uur de bergen in omhoog naar las catagratas de ahuashiyacu  hier aangekomen moesten we nog een 20 minuten omhoog lopen over vochtige stenentrappen. Daar aangekomen omkleden en zwemmen bij de waterval Gerard is zelfs can de rotsen afgesprongen zo de waterval kom in

Na dit spektakel reden we naar het district lamas waar we een dans uitvoering van de lokale boeren te zien en horen kregen en ook hier weer meedoen.

Ook nog het lokale native museum bezocht

En in voor hun beroemde koffie bar koffie gedronken

Terug in tarapoto bij onze gasten kwamen ze met mooie cadeaus voor ons alles gemaakt in peru blouse t-shirt en alpacawol sjaal en ook een muts sjaal voor Gerard

Om 20.00 uur weer gezamenlijk eten en pisco drinken.