Machu pichu

12 mei 2019 - Ollantaytambo, Peru

Vandaag vroeg met het busje vertrokken naar het treinstation voor onze dagtoer op de Machu Pichu

Het was een comfortabele trein met vele ramen op zij en via het plafond de trein reis duurde 1,5 uur het was een mooie trein reis

Hierna nog 20 minuten met de bus naar boven

Aangekomen op de bestemming stond onze gids rufus klaar om ons naar de machu Pichu te begeleiden

Hier stelde hij voor om laag te blijven ivm met de looptempo en ouderdom van de groep

Gerard en Sylvia zijn met toestemming naar de top geklommen het was best zwaar en was blij met de wandel/nordic stokken eenmaal boven vo wel de we al wat druppels en werd de bewolking dikker gelukkig nog mooie foto's kunnen nemen

Tien het wat meer ging regenen langzaam naar beneden gegaan om ons bij de groep te vervoegen

Deze waren moe van het luisteren en wachten toen de regen met bakken naar beneden viel hebben we de gids gevraagd de kortste weg naar de bus

Het was voor sommige erg glad en ze waren erg nat.

Eenmaal beneden een restaurant opgezocht en lekker bijkomen en opdrogen.

Om 16.22 uur de trein terug en om 19.00 waren we weer in het hotel even eten en dan slapen

1. Elly en Theo:
    12 mei 2019
    Mijn complimenten voor jullie doorzettingsvermogen. Na al die uitputtende dagen nog naar boven klimmen. En mooie foto's. Groeten Elly en Theo.
  2. Elly en Theo:
    19 mei 2019
    Ik mis de volgende dagen. Hebben jullie die dagen ook een reisblog gestuurd? Groeten Elly en Theo.